Sortida Miravet – 2n d’ESO

Una aventura on vam aprendre a anar amb caiac.

Els alumnes de 2n d’ESO, el passat 29 de setembre, vam viure una aventura on vam aprendre a anar amb caiac i vam descobrir dades interessants sobre el Castell de Miravet, una fortalesa medieval.

Vam començar el dia amb un petit viatge en autocar d’uns 55 minuts, que a tots ens va anar bé per despertar-nos i per preparar-nos per a un dia llarg i divertit. En arribar, tothom tenia ganes de passar-s’ho bé. Primer una petita paradeta i, tot seguit, cap al parc on vam esmorzar per agafar forces.

Per començar, els monitors amables i simpàtics ens van explicar les coses imprescindibles per iniciar la nostra aventura i sobreviure la nostra missió: travessar el riu Ebre amb caiac! Dins de cada caiac, érem 4 persones. Ens ho vam passar molt bé, ja que vam poder fer una remullada als professors que, realment, ho van agrair per la calor que feia. Encara que la ruta va ser llarga, vam aconseguir arribar fins al final del recorregut.

Vam arribar amb el caiac a l’altre costat del riu, a Miravet i, cansats, en vam canviar, ja que l’aventura no s’havia acabat. Ens vam preparar per a la visita al Castell de Miravet. En arribar al camí, on hauríem de pujar caminant, ens vam adonar que no seria fàcil. Tot i que encara feia molta calor, vam superar el repte. Una vegada vam ser al castell, ens vam dividir per grups on cadascun tenia un guia. Vam aprendre moltes coses interessants amb l’explicació del guia i vam poder comprendre com vivien, quines eren les seves creences i les històries que hi havia amagades darrere d’aquells murs. Després de la visita, vam fer una parada per dinar. Ens va anar genial per recuperar forces després de l’esforç del matí.

Finalment, vam anar cap a l’autobús per tornar cap a casa. El viatge va ser tranquil on molts de nosaltres vam aprofitar per descansar i recuperar-nos per a l’endemà.