«Sempre ens quedarà París»

Un viatge inoblidable amb innumerables anècdotes i experiències

Ja fa uns dies que ja he arribat a casa i encara no assimilo el fet d’haver anat a París i viure tot el que he viscut, amb tots els companys/es de 4t d’ESO. Sense cap mena de dubte, ha sigut, i serà, un viatge inoblidable amb innumerables anècdotes i experiències, que perduraran en les nostres ments i que algun seran compartides i recordades. Cada destinació del viatge, tenia la seva essència, tenia una cosa per a oferir, era especial. Tampoc em puc deixar el viatge en bus, que d’alguna manera o altra, ens entreteníem. El primer dia, vam arribar directament a Futurescope, un parc temàtic ambientat amb art abstracte, que incloïa una sèrie de curtmetratges. Destaco també l’atracció estrella: una mà giratòria, la qual tu et muntaves.

El següent dia vam estar majoritàriament  al parc, compartint impressions sobre les atraccions i, fins i tot, del parc sencer. Aquell mateix dia, arribàvem a l’hotel de la ciutat de l’amor, París.

Mai oblidaré l’emoció d’obrir la porta mig tancada, i veure l’habitació la qual dormiria els pròxims dies.

Què podem dir de la magnífica Torre Eiffel, que no s’hagi dit abans? Només mirar-la, desprenia una aura imponent que, particularment, em va deixar hipnotitzat. Visitant cadascuna de les plantes, tothom fent-se fotos siguin individuals, o amb l’amic/ga o fins i tot amb els professors, que han fet una labor digna de mencionar. No és fàcil controlar més de 70 adolescents. Tornant a la Torre Eiffel, mentre baixava les escales, pensava en què més m’oferiria el viatge. Després d’una llarga caminada, arribàvem al Montmartre. Entre tots, vam investigar el barri dels pintors, mentre observàvem cada detall de les cases hi havia, semblàvem tretes d’una pel·lícula. Finalment, abans de marxar, un grup de nois del curs van començar a realitzar tocs amb una pilota en mig de la plaça. Mentrestant, s’hi van sumar altres nens de països diversos a jugar. Destaco aquest moment, pel que és, nens desconeguts compartint una mateixa passió. Fem un salt al següent dia, un dia plegat d’emocions. Arribàvem al Louvre, amb l’esperança de sortir enriquits de cultura. Abans d’entrar, vam dur a terme unes sardanes que probablement estan gravades en el mòbil de molts turistes que aquell dia rondaven per París. En entrar al Louvre, ja es podia veure el gran que és, i perquè era tan conegut. Hi havia una barbaritat d’obres conegudes d’artistes importants. Després de dinar, vam disposar d’un parell d’hores lliures en els Camps Eliseus, on molta gent va aprofitar i va comprar records i coses.

Finalment, vam poder gaudir d’un viatge en vaixell pel riu Sena. Arribava l’últim dia, i sabíem que havia de ser el millor: Disney Land Paris i sí, ho va ser. Cada atracció superava a l’anterior i l’ambientació era immillorable. I així és com va acabar el viatge. Tothom que hi va participar, donem gràcies per aquesta oportunitat tan exclusiva i esperem que l’any que ve, pels futurs alumnes de 4t, sigui tan especial com aquest.