Paleta dels transports a I-4

ELS TRANSPORTS A I-4

Els nens i nenes de I4 vam començar la paleta dels transports el 22 de febrer amb un protagonista de luxe “el Guitzavitges” que ens enviava missatges cada dia que teniem projecte per fer-nos la guitza. Ens enviava un paper en forma d’avió on hi havia un transport que li faltava una part, si aconseguiem acabar i fer bé l’activitat li podiem dibuixar la part que li feia falta, era una manera de motivar-nos i de que quan vingues el dia del projecte els nens esperessin veure volar un avió per la classe.

Durant la setmana vam fer diferents activitats per treballar els diferents transports:

• Un dia vam sortir a comptar transports per veure quins passen per davant de la nostra escola.
  • Vam aprofitar que teniem aprop el dia del pare, per fer una manualitat on cada nen havia triat un transports. Ja us ho heu penjat al retrovisor del cotxe?
  • Vam decorar el passadís amb avions de paper que vam fer nosaltres a la classe i els vam decorar i pintar.
  • Vam demanar retalls de diferents transports per poder penjar-los al mural segons si viatjaven per l’aigua, el cel, la carretera o la via.
  • Vam anar a fer l’excursió dels transports, va ser molt emocionant!

Vam marxar amb autobús desde l’escola fins a l’estació de trens de Reus, allí vam agafar un tren que ens va deixar a Tarragona on vam anar a fer una visita al museu del Port, allí ens van fer una petita explicació del Port de Tarragona mentre l’altre grup anava amb golondrina pel mar a veure els diferents vaixells que hi ha atracats al port. Per la tarda l’autobús ens va portar a l’aeroclub/aeròdrom per veure les avionetes i vam tenir la sort de poder veure avions de passatgers que estaven fent proves de vol, els nens s’ho van passar molt bé.

Per acabar i culminar el nostre projecte vam fer un circuit viari a l’escola. Els nens i nenes havien de portar una bicicleta o un patinet per poder jugar al circuit. Ens ho vam passar molt bé! Hi havia un grup de vianants que passaven pel pas de peatons, i els altres feien anar els seus vehícles respectant les diferents senyals de trànsit.