Intercanvi de 3r ESO – Països Baixos ens visita

Els alumnes holandesos ens visiten!

El diumenge 5 de novembre, els professors, juntament amb els alumnes acollidors, vam quedar a les 8 h del matí a la porta de l’escola per anar a buscar a l’aeroport els alumnes holandesos. Un cop els vam recollir ens vàrem dirigir de nou cap a l’escola per tal de distribuir-los amb cada família.

L’endemà, els alumnes holandesos van venir cap a l’escola amb el seu company acollidor i es van reunir amb els seus professors per comentar com havia anat el dia en família del diumenge.

Després, el director del nostre centre els va donar la benvinguda.

A continuació vam fer diferents grups per tal de fer un “tour” pels diferents espais de l’escola i així poder mostrar com és el nostre centre.

Tot seguit, a l’auditori del centre i, mantenint els mateixos grups vam preparar un treball sobre el Modernisme amb la següent exposició davant de la resta de grups.

Després de dinar vàrem marxar cap al centre de Reus per tal de fer una gimcana amb l’objectiu de conèixer alguns dels llocs més significatius pel que fa al modernisme de la nostra ciutat.

Al vespre, sopar amb les famílies al menjador de l’escola.

Al matí del dia 7 de novembre ens vam trobar a l’auditori i a continuació visita en anglès a la CASA NAVÀS i petit recorregut pel centre de REUS.

A la tarda, activitats esportives al camp de futbol. Vam fer 4 grups diferents i anaven passant per diferents estacions on, hi fèiem un joc o esport diferent.

L’endemà, ens va recollir l’autobús a l’escola i ens vàrem dirigir a Horta de Sant Joan on vam recollir les bicicletes per tal de fer la VIA VERDA passant per les antigues estacions de: BOT, PINELL DE BRAI, LA FONTCALDA i BENIFALLET.

Tornada a l’escola i cadascú cap a casa seva.

L’últim dia ens vam trobar a l’escola i vam agafar el bus, direcció a Barcelona on vàrem fer un TOUR per: Catedral de Santa Maria del Mar, fossar de les Moreres, Passeig del Born, mercat del Born, Mercat de Santa Caterina, Catedral de Barcelona, Pont del Bisbe, plaça de Sant Jaume, plaça Reial, Rambles de Barcelona, Colon i Maremàgnum.

Dinar al Maremàgnum i direcció a aeroport a deixar als holandesos.