I-5 va de colònies!

Lleons, Minions i volcans hem anat de colònies a Cal Gort!

Els nens i nenes d’I-5 el 16 i 17 d’octubre vam anar de colònies a la Pobla de Cérvoles.  Vam marxar de bon matí de la nostra escola amb una maleta plena de ganes de passar-s’ho bé!!

A l’autobús vam cantar cançons i vam fer una petita parada tècnica per esmorzar una mica i continuar el nostre camí. En arribar a Cal Gort el primer que vam fer és instal·lar-nos a les nostres habitacions i a continuació fer una caminada pel poble, així vam obrir una mica de gana per dinar i preparar-nos per a la tarda.   Així que sense adonar-nos-en vam començar els tallers per grups: exploradores, reines, obreres i abellots.  Vam fer d’apicultors, vam plantar enciams a l’hort, vam fer una espelma amb la cera de les abelles i el més important vam aprendre molt.  Després de berenar una gimcana pel poble amb els nostres mestres, sopar, una estoneta per demostrar els nostres talents, joc de nit i dents, pipi, pijama i a dormir!!

L’endemà en llevar-nos tocava acabar els tallers, deixar llestes les maletes, acabar de gaudir del dia i de l’entorn, i preparar-nos per marxar i dir adeu!! Amb ganes de veure a la família i explicar-li tot allò que hem vist, fet i gaudit en la nostra superaventura!