Logo25anys

EXCURSIÓ AL MUSEU I POBLE D’ALCOVER

Hola! Som els nens i nenes de 2n i us volem explicar l’excursió que vam fer el passat 17 de març a Alcover. A classe, a Medi, hem estudiat les característiques d’una ciutat, així que ens va servir per poder veure les diferències entre una ciutat i un poble.

A l’arribar, vam esmorzar i de seguida ens vam dividir en grups per poder fer les activitats al llarg del matí, que eren:

• Ruta pel poble: els elements més característics d’Alcover. Vam veure l’Església vella, l’Església nova, els portals... tot coneixent la seva història. Fent la ruta vam poder veure la diferència entre un poble i una ciutat: pels carrers, per les cases...
  • Visita al campanar: vam pujar al campanar d’Alcover, que no està acabat de construir. Ens van explicar la seva llegenda i vam actuar com si fóssim matraques. Des de dalt del campanar, vam poder veure les vistes del poble.
  • Visita al museu: vam entrar al museu i vam aprendre moltes coses sobre els fòssils. Ens van ensenyar a distingir entre un fòssil i un fals fòssil i vam escoltar el conte del peix pedra.
  • Fem un fòssil!: dins del museu, vam fer la representació d’un fòssil amb guix que després ens vam poder emportar a casa.

Quan vam acabar les activitats, vam anar a dinar a un parc prop del museu. Després de dinar, vam poder gaudir d’una estona d’esbarjo als tobogans, jugant a les gomes, a la corda, a futbol, amb la sorra...

Una excursió molt guai!

alcover1 alcover2

JoomBall - Cookies

Cookies - Informació adicional

Ús d’adreces IP i cookies, i recollida de dades estadístiques

El col·legi Pare Manyanet de Reus l'informa que la navegació d'un usuari per aquesta web deixa com a rastre l'adreça IP que li ha estat assignada pel seu proveïdor d'accés a Internet. Només es fa servir aquesta adreça per a fins exclusivament interns, com són les estadístiques d'accés al Portal.

Per a la utilització d'aquesta web, és possible que s'utilitzin cookies.

Les cookies (galetes) són arxius que es poden descarregar en el seu equip quan visita pàgines web. Són eines que tenen un paper essencial per a la prestació de nombrosos serveis de la societat de la informació. Entre d'altres, permeten a una pàgina web emmagatzemar i recuperar informació sobre els hàbits de navegació d'un usuari o del seu equip i, depenent de la informació obtinguda, es poden utilitzar per reconèixer l'usuari i millorar el servei ofert.

Les cookies que es puguin utilitzar en aquest portal s'associen únicament amb el navegador d'un ordinador determinat (un usuari anònim), i no proporcionen per si mateixes cap dada personal de l'usuari.