P3 visita el Parc Samà

Els nens i nenes de P3 hem anat d’excursió amb autobús al Parc Samà a veure si trobavem a la Maria Castanyera, la vam estar buscant durant una força estona pel parc però no la vam trobar el que si que ens va deixar a una porta de casa seva va ser una nota on ens deia que estava a la muntanya recollint castanyes i que ja ens veuriem a l’escola.

PROJECTE SOBRE ELS TRANSPORTS A P4

Els esquirols, els cervatons i els pica-soques, estem fent un projecte dels transports i per tal de treballar-los de manera més vivencial, vam fer una excursió.

De bon matí, vam anar amb autobús de l’escola fins a l’estació de tren. Després de comprar el bitllet i esperar impacients, va arribar el tren i ens va portar a Tarragona.

Una vegada allà, vam visitar el museu marítim i tot seguit, vam pujar en “barco”.

SORTIDA A L’AQUÀRIUM

El passat dijous dia 9 de març: les gavines, els dofins i les tortugues vam anar d’excursió a Barcelona a visitar l’Aquàrium. Tot i ser un viatge una mica llarg, les ganes de passar-ho bé vam fer que l’estoneta del bus passes en un plim-plam.

Anem a la circoteca

El passat dimarts dia 7 de Març els Eriçons, Tabalets i Saltirons hem anat a Valls, a la circoteca! Només arribar vam trobar el nas del Floppi i després de crida'l ben fort va aparèixer, com que es va posar molt content, ens va regalar un espectacle super divertit!! Al acabar vam descobrir moltes coses del circ, vam fer equilibris i salts, també malabars i fins i tot ens vam gronxar amb un trapezi! Després vam anar a dinar a un parc de la ciutat i vam estar una estona jugant al parc. Un dia ple d'emocions i de diversió!

Esperem que la màgia no s'acabi aquí!

P4 AL MAS BAGET

El passat dimecres, els Esquirols, els Cervatons i els Pica-soques, vam anar d’excursió al Mas Baget a Alforja. Aprofitant que estem a la tardor i que estem realitzant el projecte “ Tastet de fruits de la tardor”,